Evonik: Acquisizione in spezialistu di stampa 3D cinese UnionTech - Nuove applicazioni per resine fotopolimeriche di prestazione in focus

Evonik hà acquistatu una participazione minoritaria in a sucietà cinese UnionTech per mezu di a so unità di capitale di risicu. A cumpagnia di Shanghai hè attiva in u campu di a stampa 3D di stereolitografia. Questa tecnulugia di fabbricazione additiva permette di pruduce pezzi di polimeri altamente precisi è dettagliati. Bernhard Mohr, capimachja di l’unità Venture Capital: «Aspettemu grandi prugressi tecnichi in u campu di a sterereulitografia. Evonik prepara u lanciamentu di materiali pronti à aduprà per stu prucessu. U nostru investimentu ùn hè dunque destinatu solu à un rendimentu finanziariu prufittu, ma sopratuttu à novi intuizioni in l'usu di stu prucessu ". Evonik aspetta un accessu à u mercatu acceleratu per i novi prudutti di fotopolimeri, in particulare in u mercatu cinese assai rapidu, hà continuatu Mohr.

In un prucessu di stereolitografia a parte hè tirata da un bagnu di resina liquida fotopolimerizzante. Laser o fonti di luce di visualizazione guariscenu u fotopolimeru stratu per stratu, dendu un pruduttu tridimensionale. Cù stu metudu, a produzzione di pezzi assai cumplessi hè pussibule, chì anu una struttura assai più liscia è più ferma chè cù l'altri prucessi 3D. I mercati tipichi includenu i pruduttori di l'automobile è di l'aviazione è ancu di parti industriali o scarpi speciali.

Thomas Grosse-Puppendahl, capu di u Campu di Crescita di l'Innovazione di Fabbricazione Additiva in Evonik, vede l'investimentu cum'è un eccellente aghjuntu à u portafoglio esistente. Evonik prepara l'introduzione di un inseme di nuove formulazioni à u mercatu cum'è puntu di partenza di a nova linea di prudutti di fotopolimeri INFINAM® di u gruppu. "Cù a prossima introduzione di i novi prudutti è a participazione attuale in UnionTech, stemu allargendu e nostre attività cum'è un partner affidabile di l'industria in u sviluppu è a fabbricazione di materiali ad alte prestazioni per a stampa 3D per rinfurzà e nostre attività commerciali lungo l'importante tecnulugia di fotopolimeri ", dice Thomas Grosse-Puppendahl. Oltre à u portafogliu di polimeri per processi basati in polvere è filamenti biomateriali per a tecnulugia medica, Evonik offrirà una gamma di resine prontu à l'usu per tecnulugie basate in fotopolimeri per diversificà ulteriormente u paisaghju materiale di tuttu u mercatu di stampa 3D , secondu Grosse-Puppendahl.

Evonik hà investitu in parechje cumpagnie in u campu di a fabricazione additiva per sustene u sviluppu di sta industria. L'investimentu UnionTech cumplementa perfettamente u portafogliu esistente di Evonik di attività di stampa 3D è hè u secondu investimentu 3D in Cina.

UnionTech hè cunsideratu cum'è u capu di u mercatu in Asia per stampanti industriali di dimensioni ultra grandi. A cumpagnia sviluppa è fabrica stampanti, furnisce materiali di stampa per mezu di filiali è offre una fabricazione additiva cum'è prestatore di servizii. Questu dà à a sucietà una panoramica cumpleta di l'applicazioni 3D. UnionTech hè stata fundata in l'annu 2000 è hà circa 190 impiegati. Jinsong Ma, Direttore Generale di UnionTech, accoglie ancu a participazione di a cumpagnia chimica di specialità da un puntu di vista strategicu: «Evonik produce materiali per tutti i prucessi cumuni di stampa 3D. Questu face a cumpagnia un cumpagnu ideale per cuntinuà à cresce cun noi. Questu ci dà accessu direttu à i materiali chì avemu bisognu per i nostri clienti ".

UnionTech hè di pruprietà di più investitori finanziarii cinesi è di a gestione di a cumpagnia. Hè statu accettatu di ùn divulgà a quantità di l'investimentu.

Weitere News im plasticker


Tempu di posta: Dic-25-2020